Od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”) i stanowi ramę prawną przetwarzania danych osobowych.
Niniejsza polityka prywatności opisuje w jaki sposób pozyskujemy i przetwarzamy Państwa Dane osobowe podczas korzystania z naszych usług.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest firma HERON Robert Heron, ul. Kazimierza Wielkiego 29A, 50-077 Wrocław.
W celu realizacji Państwa uprawnień, wyrażenia lub cofnięcia zgód oraz wnoszenia sprzeciwów, należy skorzystać z poniższych możliwości kontaktu:
adres e-mail: biuro@heron.pl, formularz dostępny na stronie: https://heron.pl/kontakt/
Jakie dane osobowe gromadzimy?
Możemy gromadzić następujące dane osobowe pod warunkiem powiadomienia lub uzyskania Państwa zgody:
-
Dane kontaktowe: imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail.
-
Dane do faktury: imię i nazwisko/nazwa firmy lub instytucji, adres i NIP.
-
Informacje o świadczonych usługach, nazwach domen.
Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu:
-
świadczenia usług oraz zapewnienia obsługi technicznej i reklamacyjnej - na podstawie art. 6 ust.1 litera b RODO,
-
obsługi marketingowej i w razie potrzeby windykacyjnej, sądowej i egzekucyjnej - na podstawie art. 6 ust.1 litera f RODO,
-
zapewnienia zasady rozliczalności wynikającej z RODO - na podstawie art. 6 ust.1 litera c RODO
-
realizacji obowiązków podatkowych i księgowych - na podstawie art. 6 ust.1 litera c RODO
Komu możemy udostępnić dane osobowe?
Państwa dane osobowe możemy przekazać innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania świadczonej usługi. Dotyczy to głównie rejestratorów domen i wydawców certyfikatów SSL/TLS lub organów publicznych.
Czas przechowywania danych osobowych
Państwa dane osobowe są przechowywane przez czas świadczenia usług dla Państwa, a także po ich zakończeniu w celach:
-
wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i księgowych,
-
dochodzenia ewentualnych roszczeń,
-
zapobiegania nadużyciom i oszustwom,
Maksymalny okres przechowywania danych wynosi 10 lat od dnia zakończenia świadczenia usług.
Prawa wynikające z RODO
Zgodnie z przepisami RODO oraz ustawy Prawo telekomunikacyjne przysługuje Państwu prawo:
-
do wyrażenia oraz cofnięcia zgód na przetwarzanie Państwa danych kontaktowych w celu otrzymywania wiadomości marketingowych drogą elektroniczną lub otrzymywania faktur w postaci elektronicznej,
-
dostępu do Państwa danych, w tym uzyskania kopii danych podlegających przetwarzaniu, także w formie elektronicznej,
-
do sprostowania (poprawienia) Państwa danych osobowych,
-
do usunięcia Państwa danych jeśli nie są one już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
-
do przenoszenia danych udostępnionych nam przez Państwa,
-
ograniczenia przetwarzania Państwa danych,
-
wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem przez nas Państwa danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Bezpieczeństwo danych osobowych
Dokładamy ciągłych starań do bezpiecznego przechowywania Państwa danych osobowych oraz dostępu do nich jedynie osób upoważnionych i w zakresie wymaganym do świadczenia naszych usług.