Polityka prywatności, RODO

Od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”) i stanowi ramę prawną przetwarzania danych osobowych.

Niniejsza polityka prywatności opisuje w jaki sposób pozyskujemy i przetwarzamy Państwa Dane osobowe podczas korzystania z naszych usług.

Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych jest firma HERON Robert Heron, ul. Kazimierza Wielkiego 29A, 50-077 Wrocław.

W celu realizacji Państwa uprawnień, wyrażenia lub cofnięcia zgód oraz wnoszenia sprzeciwów, należy skorzystać z poniższych możliwości kontaktu:

adres e-mail: biuro@heron.pl, formularz dostępny na stronie: https://heron.pl/kontakt/

Jakie dane osobowe gromadzimy?

Możemy gromadzić następujące dane osobowe pod warunkiem powiadomienia lub uzyskania Państwa zgody:

  • Dane kontaktowe: imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail.

  • Dane do faktury: imię i nazwisko/nazwa firmy lub instytucji, adres i NIP.

  • Informacje o świadczonych usługach, nazwach domen.

Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu:

  • świadczenia usług oraz zapewnienia obsługi technicznej i reklamacyjnej - na podstawie art. 6 ust.1 litera b RODO,

  • obsługi marketingowej i w razie potrzeby windykacyjnej, sądowej i egzekucyjnej - na podstawie art. 6 ust.1 litera f RODO,

  • zapewnienia zasady rozliczalności wynikającej z RODO - na podstawie art. 6 ust.1 litera c RODO

  • realizacji obowiązków podatkowych i księgowych - na podstawie art. 6 ust.1 litera c RODO

Komu możemy udostępnić dane osobowe?

Państwa dane osobowe możemy przekazać innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania świadczonej usługi. Dotyczy to głównie rejestratorów domen i wydawców certyfikatów SSL/TLS lub organów publicznych.

Czas przechowywania danych osobowych

Państwa dane osobowe są przechowywane przez czas świadczenia usług dla Państwa, a także po ich zakończeniu w celach:

  • wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i księgowych,

  • dochodzenia ewentualnych roszczeń,

  • zapobiegania nadużyciom i oszustwom,

Maksymalny okres przechowywania danych wynosi 10 lat od dnia zakończenia świadczenia usług.

Prawa wynikające z RODO

Zgodnie z przepisami RODO oraz ustawy Prawo telekomunikacyjne przysługuje Państwu prawo:

  • do wyrażenia oraz cofnięcia zgód na przetwarzanie Państwa danych kontaktowych w celu otrzymywania wiadomości marketingowych drogą elektroniczną lub otrzymywania faktur w postaci elektronicznej,

  • dostępu do Państwa danych, w tym uzyskania kopii danych podlegających przetwarzaniu, także w formie elektronicznej,

  • do sprostowania (poprawienia) Państwa danych osobowych,

  • do usunięcia Państwa danych jeśli nie są one już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

  • do przenoszenia danych udostępnionych nam przez Państwa,

  • ograniczenia przetwarzania Państwa danych,

  • wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem przez nas Państwa danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Bezpieczeństwo danych osobowych

Dokładamy ciągłych starań do bezpiecznego przechowywania Państwa danych osobowych oraz dostępu do nich jedynie osób upoważnionych i w zakresie wymaganym do świadczenia naszych usług.